ovärt (!!!!!!!!!!!!!!!!!)

jag och världens goaste pöjk vid namn jaken tog en tripp upp mot turkarnas gård och mötte upp lite älta guys. Därefter gick vi mot drevan där hatem lukas och farre tog sig ett litet kvällsdopp. vi andra chillade galet på land!!!! Sen, ovärt som det var, så GICK vi tillbaka ner mot ip. as ovärt! men men. vi hade fett kuligt, eller hur kompisar? Alldeles strax kommer min pojkvän hit, han ska sova här, och det ska bli sååå mysigt. Imorn tänker jag inte gå till skolan, endast en lektion och betygen är redan satta och jag har endå ig och vem fan pallar gå och jag orkar verkligen inte och det är bara såååå onödigt. Så jävla ball. Nej men gonatt på er. trevligt att ni tog er tid till att läsa detta välskrivna SLASH intressanta inlägg. PUZZzs

så länge får ni glo lite på dessa snygga bilder. som jag baxade från elins blogg! Mina bilder kommer imorn. hold on

groteskt

två snyggingar vid namn josse och elin

här har vi största stekaren ELIN. kolla manda i bakgrunden haha. sötnos

josse richard och cilen

Elin och veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0