onsdag, en riktigt bra dag!

Tänk dig att du sitter i ett halvmörkt rum, och du sitter i en jätte stor massagestol som masserar dig från vaderna, upp emot rumpan och ryggen och sen till nacken, samtidigt spelas avslappnad musik i bakgrunden. Låter ganska härligt va? Och det var precis vad jag har gjort idag. Fick mig verkligen en avslappnad halvtimma, och jag somnade till och med. Ska be mamma köpa en hem alltså, ett måste! :D

Nu har vi precis ätit middag. Jag och mamma gjorde iordning hamburge kött med fullkorns pasta, smaksatt keso + en sallad till det bestående av tomater, gurka, baby spenat och soya bönor. Riktigt gott var det! Snart kommer älskade mormor hit, har inte sett henne sen i mars! Annars blir det en lugn kväll för min del, förutom att jag ska se bajen-malmö på tv, och det är ju ett måste liksom!




I en sån här satt jag i idag, den var grym! helt ärligt talat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0