Model Agency

Träningen gick bra! riktigt jäkla bra. Och när jag kom hem möttes jag av en tre fina människor, mamma bror och pojkvän! Vi sitter just och och kollar melodifestivalen, vilka som går vidare på riktigt. hihi. Och vet ni? En modell agentur ringde upp mig idag på dan, men just då kunde jag inte svara, så ska ringa upp dom imorgon! Åh är så himla glad!! För När man skickade in sin "ansökan" Så stod det: OBS, vi kontaktar endast dig som är aktuell för vårat register!
Känns toppen! Får se vad dom säger imorgon och håll tummarna för mig nu! Gonatt på er sötnosar.

vacker modell från modellagenturen. Vilken agentur det är återkommer jag om imorgon. För vet ju inte säkert än om dom vill "ha mig" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0