märkligt

Kan först och främst börja med att det inte blev någon träning för mig idag, huvudvärken tog över helt och hållet. hade så fruktansvärt ont! Hade verkligen velat tränat idag, men men, så blev det inte. får köra hårt på torsdag istället :) Ja juste, en sak som jag och mamma upptäckte idag när hon kom hem från jobbet. Kan börja med att söga att mamma åkte hemifrån runt nio, och då hade inte ens jag gått upp än. Sen idag när hon kom hem, upptäckte vi att båda två hade gjort exakt samma sak med ett halsband. Båda hade letat fram ett pärlhalsband, och sedan trätt på en rund ring runt halsbandet, utan att ingen visste att den andra hade gjort lika dant. läskigt.


Båda hade alltså gjort exakt samma. ganska så skumt. vad kan detta betyda?
På ena ringen står det, tillsammans blir vi till, och på den andra stod det, Kärlek är början mitten och slutet, du är kärlek.
Väldigt fina faktist. Har fått dom av min mormor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0