friday

Hej alla fina! Kan berätta lite kort om gårdagen. Efter skolan drog jag och cissi in till stan och strosade runt lite, sedan vidare mot solna där vi käkade på donken och mötta upp brudarna. Derbyt vad galet! Vi hade grymt jäkla kul, trots att bajen torskade med 1-0, Faan! Rösten har svikit mig precis hela dan, men det är sånt man får ta dagen efter. Ikväll ska jag och cissi ner till ip och ha ett litet möta med en annan cissi om fotbollsskolan som vi ska vara ledare på. Vi ska bland annat prova ut våra overaller och få reda på vilken årsgrupp vi ska vara ledare till! Ska bli kul. Ikväll får jag se va som dyker upp. Återkommer om det senare :)



Idag har solen skinet och det är underbart! Man har ju hört att det ska hålla i sig under helgen så det är ju bara att hoppas på att blir så också! Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0