en förbannat dålig dag

hej läsare. Ni vet ju hur det är att ha en riktigt jäkla usel dag! Exakt en sån har jag haft idag. Det gäller det här angående sommarskola och skit.. har ju ig i matte, så antingen går jag sommarskola eller tar ett IG (som jag isåfall kommer ha när vi går ut trean eftersom vi inte läser matte i tvåan). Så det känns lite sur, för vill varken gå sommarskolaäckel eller riskera ett ig. fan. hur som helst. jag och cissi drog till skarpnäck efter skolan för lite busines, sen tillbaka till gullmars och sen hem. Senare har jag träning, men vette fan om jag kan gå, för har prov imorn om antikens grekland som jag måste göra för att få tillbaka mitt vg i svenska. Tycker det är skit dåligt, man låg på vg innan, sen bara för att fejlar på ett enda jäkla prov så sjunker betyget till ig..(!!!!!!!!!!!!!!!!!) bajsa på alla äckliga lärare.

Fast man vart ju betydligt gladare med dig som sälskap cissi.
Sjukt roligt att du och jag blivit så bra kompisar! Du är underbar gumman :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hörru, tidningen kommer ju ut imorn! :D

2009-05-06 @ 13:16:41
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/
Postat av: lisa

i know i know :D mamma kommer med den idag! ska bli så roligt att se!!

2009-05-06 @ 18:16:49
URL: http://braner.blogg.se/
Postat av: Cissi

gumman du hittade ingen bättre bild kanske ? haha . love you

2009-05-06 @ 22:59:51
URL: http://ceciliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0