en dag med cissi

Cissi och jag möttes upp runt ett, då satte vi oss vid stigen och snackade en massa skit. Sedan bestämde vi oss för att åka in till stan, och inne på ica köpte vi glass och gick och satte oss där vi gamla stan, längs riddarfjärden. Jätte mysigt var det! Sedan bar det av mot skarpnäck för att kolla på älta killarnas match. Till en början såg det ljust ut, dom ledde med 2-0, men matchen slutade dock 3-2 till enskede. synd grabbar. Efter matchen kom pappa och hämtade upp mig. Nu har vi precis ätit, och tänkte alldeles strax sätta mig ner och plugga svenska. Ska träffa jacob lite senare också. Har ni haft en bra helg då? Min har varit jätte bra. men som alltid går dom ju så himla fort, och det är ju synd. Men skönt nog så har vi ju kort vecka denna vecka, ledig tors och fred. Det applåderar vi för. Cya!!!!

Glömde kameran vafan! skit irriterande. Men alla vet ju att jag och cissi är grymt snygga så vad spelar det för roll haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0