en bra början på maj..

...När det gäller vädret iallafall. Har det inte varit hur härligt som helst idag! Jag vaknade redan vid 10, trots att jag gick och la mig tidigt på morgonen haha. Jag var faktist väldigt pigg - vilket var väldigt konstigt - så jag gjorde mig en god frukost och började att fixa iordning mig lite smått. Sedan tog jag bussen in mot stan, jag hade bestämt mig för att gå runt och fota lite, nu när det var så fint ute. Fick mig några härliga bilder, men sen tog både hettan och tröttheten över, så jag åkte hem och gjorde mig ett litet mellanmål :)



Tog inte på mig något speciellt idag. Utan bara något enkelt men snyggt!






Fina bilder jag tagit va? Åh det är så roligt att fota. Hoppas ni haft en bra dag allihopa.
/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0