breakfast outdoors

godmorgon fina ni! Mamma ringde och väckte mig kl 9, som det var sagt, Och nu har jag precis varit ute på balkongen och solat samt ätit frukost. Hur underbart som helst verklligen! men snacka om att det var varmt, hela 30 grader på balongen, fick mig nästan en liten utomlandskänsla där ett tag. vore ju inte fel det heller... Men vad händer idag då? Skola! Börjar kl ett med svenska, sen matte sen engelska. Efter skolan ska jag förbi min älskling en stund, sen vidare hem till träningen! Ska bli grymt skönt! Och vet ni? Jag tror det lutar åt sommarkläder idag, för kolla ut!!!! Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Funkar det? :D Ja ska nog testa ;D Kram

2009-05-12 @ 12:18:15
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0