a walk

Jag och världens bästa särkossa jacob tog en promenad här i lilla älta. Några barnrumpor kom fram och trodde dom var jätte balla, följde efter oss och allt, frågade massa dumma frågor och grejjer, haha. Nu sitter jag med en kaffe och pluggar, till svenska provet på tisdag. fy säger jag bara. Prov om antikens grekiska gudar, vem bryr sig om det liksom? hur som helst, imorn är det ny vecka att ta sig igenom, det ska jag väl klara av? Ha en bra kväll!

Haha, jag längst ut till vänster, mongot med vit skjorta i mitten är då jakob.
Detta är då balen i nian, gamla 9a haha.


Kommentarer
Postat av: Hannna

du verkar ha många bra killkompisar. önskar ja också hade det, men ja blir så himla nervös så fort ja ska säga något till någon kille. förstår inte varför :/ några tips?

2009-05-17 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0