torsdags kvällen

mötte upp nidal på "lisa och nidal-sträckan" haha. gick därefter till jaken och sedan till älta pizzeria, då nidal beställde en fet kebab rulle. måste erkänna att det såg fett me smaskig ut höööhö. sedan lämnade jakob oss för en seriös teroi fotbolls träning, suuuuuccck. jag och nidal fortsatte att hänga på pizzerian, snackade lite och kollade gamla bilder på nidals mob, och fick se till min stora förvåning att nidal hade smygfotat min rumpa för typ 2 år sen i flaten hahaha. sicken jävel =D nej men sedan började vi vandra, och nidal är ju så förbaskat rolig, så jag typ garva hela tiden! vi skildes åt men ska träffas igen imorgon, och jacob självklart. mina homieboys höhööö. nej men nu är jag så trött att jag inte vet vad. vi höres. jag lär vell skriva imorn om jag har tråkigt. sov så sött.

jag tycker ju bara nidal är såå cool!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skiiiiit sööt :)

kan jag få hans nummer lisa ???

2009-03-12 @ 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0