torsdag. redan?

godmorgon på er. fan de redan torsdag. skönt! veckorna springer som sagt bara förbi. hur som helst nu har jag precis gjort mig klar. min buss går 17 över, och fan om inte gustav tar den här bussen. för de va han som sa att jag skulle ta den. för i vanliga fall tar jag alltid en tidigare, och idag känner jag verkligen på mig att jag inte kommer hinna! vi kommer komma till gullmars 42, och då ska jag hinna ta mig till skolan, gå till linne förrådet och få rena kockkläder, byta om. hell no att jag hinner! men jaja. allt för dig gustan. nat. Sen det här jävla vädret!?!?! vad är det som händer egentligen. det är ju inte lite snö som faller heller, det är ju mängder ;O fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0