tisdag

åh. jag känner verkligen på mig när veckorna går segt fram. och nu gör den verkligen det. kan det inte bara bli fredag, eller varför inte sommarlov? - som jag längtar! Nu sitter jag iallafall här framför skärmen, har oendligt tråkigt. trodde jag hade försovit mig och att klockan var typ halv halv tolv, när bussen min skulle gå kl tolv. - fick lite smått panik där. sen visade det ju sig att klockan bara var halv elva. bra lisa! verkligen. så nu har jag kollat en repris av topmodell 2, och nu visas Oprah winfrey show. nej ni, nu ska jag göra mig iordning och fixa det sista, måste få i mig cvitamin också så att jag piggnar till lite... ha en bra dag...

haha. "fulbilden" från igår. emmas bra-iga webbcam!
Elin står bakom mig endast med bh höhö.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0