Tisdag

Morsning korsning! solen skiner här över bromma, fast endå ser man att det börjar bli grått på himlen. åh, vad hände med vår vädret? Nu har jag precis gjort mig ordning, dvs duschat och fixat håret, annars sitter jag bara här med morgonrock nu och bara myser. Känner mig mjuk som en bebisrumpa, för att andvända babyolja i duschen - ger suuusen! Jaja. nå, vad ska jag göra i 1 ½ timma till? Ska först och främst äta frukost, sen kanske lägga mig i soffan och bara glo på tv. Efter skolan ska jag möta upp roddan i gullmarsplan, sedan ska vi vidare till skarpnäck och hänga där ett tag. Sen lite senare kommer  mamma och joel och hämtar oss, sedan vidare mot åkersberga där vi ska sova inatt, hos joel alltså! ha en kanon dag mupps!



Och jag saknar min pappa. kom hem snaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0