tisdag

känner mig bättre, det måste jag säga. men rösten är fortfarande hes och hostan fortsätter att döda mig. men febern är borta, och det är den som är jobbigast. vad har jag gjort idag? vaknade 07:20 av en stressad flock elefanter på övervåningen haha, försökte med all min kraft att somna om, men eftersom jag är så jäkla ljudkänslig så funkade det dock inte. men när huset var tyst igen vid sisådär åtta så kunde jag somna. Gick sedan upp vid elva nångång, och då var jag faktist ganska pigg, så jag gjorde mig en stor smoothie med hallon och banan och satte mig framför tvn och kollade på real madrid - liverpool. ingen vidare match faktist, hände inte så värst mycket. sen nu för ett tag sen kom pappa och lillasyster magda hem, för magda hade tydligen också fått feber och ont i halsen. vadå, jag? smittat? nej då haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0