söndag

hej. har inte haft tid att skriva, eller har rättare sagt inte haft ork. det har hur som helst varit en lugn och skön helg, det kan behövas ibland. har mest varit med roddan faktist, har varit riktigt mysigt. igår firade släkten mig hemma hos pappa, och jag fick riktigt fina saker! och snart kommer det folk hit, till mamma, för att fira mig, så återigen massa paket! nice :) imorrn är det skola och en ny vecka att ta sig igenom, så det ba å kämpa ;P

Och nu är pappa & co på väg till thailand. deras plan gick för 10 min sen,
klart man är lite smått avundsjuk. fast får ju min resan till sommarn :)
Här en bild på mig och pappa på planet på väg till thailand för två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0