seg dag i skolan

satan. jag är helt jävla slut. dagen har vart allmänt seg. alla i klassen har varit sura på varran, typ. haha. och reinhold (vår kökslärare) har valt våran (tjejernas) sida. haha sorry guys. han ger verkligen all dålig kritik till killarna, så jäkla roligt! och vet ni vad vi har gjort? jo styckat sisådär 500 kycklingar (överdriver), och vet ni hur äckligt det är. oj, ett litet hjärta där, och där trillade det ut en njure. avundsjuka? lite?. sen tog det ovanligt lång tid för oss att göra rent köket idag, så fick sluta lite senare, suck. sedan tog jag peter och gustav 816 hemåt. och jag och gustan fick gå sista biten hem, segt! fast ganska härligt med tanke på vädret! nu får man ju verkligen dom där vårkänslorna. men dom kan ju lika gärna vara som bortblåsta imorn... hoppas ni haft en trög dag. hejdå


Kommentarer
Postat av: Hanna

JAG VILL JU SE BILDERNA NI TOG! :)

Hoppas allt är bra med dig annars!

2009-03-05 @ 21:23:09
URL: http://hcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0