plåtningen!

tja alla. jag är grymt stolt över mig själv! plåtningen gick verkligen bra, bättre än vad jag hade förväntat mig. Studion där vi var låg på katarinabangata 49, och när jag kom dit bemöttes jag utav tre kalas trevliga tjejer. Hon som fixade mitt och Elins hår och smink var hur gullig som helst, och duktig framförallt! hon berömde min hy och mitt hår. så det tackar jag för. sedan vart det att byta om. tre gånger fick jag och elin byta om. tre väldigt coola och rockiga stilar. det var hur som helst grymt kul, och sissta plåtningen skulle jag och elin bli fotade tillsammans. fick kämpa där ett tag för att båda skulle bli perfekta på bild! tack karoline och emma! det var så otroligt roligt. Och nummret av tidningen kommer ut någon gång i maj. oj vad jag längtar!

En kompis bild vi tog bara. lite cool sådär.

Kommentarer
Postat av: Elin

Heej Lisa! Jag är ju inte hemma än så jag kan inte ge di bilden än, ville bara säga det ;)

2009-03-03 @ 10:57:45
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0