onsdag

lillördag ju! bara två dagar kvar till helg. känns som om veckan bara sprungit förbi. hinner jag med ens? tror fan inte det. matte provet gick åt helvete. ifall ni undrar liksom. har vart ovanligt trött idag :O har knappt kunnat hållt ögonen öppna på lektionerna. får gå och lägga mig extra tidigt idag. och tanken var att jag och amanda skulle pumpa våra muckler efter skolan - garv -, men det vart inte så, jag orkade inte helt enkelt. var helt slut, + att jag inte hade med mig några träningsbyxor, så det var egentligen där som det kom ikläm liksom. vi får ta igen det snart gumman!
Nej nu SKA jag ha mat. får gå upp och se hur det går. är vrååååål hungrig!

mmmmmmmmmmm!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0