onsdag

Hej svej! läget? med mig är det coola bananer!! måste bara säga att gårdagen var jätte mysig. jag mamma och roddan åt på tiffanys på götgatan, sedan chacka vi lite godis på seven och åkte sedan mot mammas jobb där vi la oss i myssofforna och kollade film! sen kom joel och hämtade oss efter att han spelat bandy, och därefter mot vaxholm!

Över till idag. svenska provet gick jäkligt bra om jag ska va ärlig. allt flöt på och jag är jätte nöjd! sen vad betyget blir har jag ingen aning om, men magkänslan lutar åt ett.. vg- kanske? :) kl ett hade vi typ ett möte, och en lärare på skolan gick igenom angående våra val nu i tvåan, om vi ska välja hotell eller resturang. Jag ska välja Resturang & måltidsservice LIA (undervisning på företag). Detta innebär att man tre dagar i veckan är ute och jobbar, och två dagar i veckan är man i skolan för att läsa kärnämnena. Så det blir nog coola bananer sickan!!!! snart kommer roddan och till middag ska vi käka keldas soppa (karibisk kyckling) och varma vackor!!!!! hur gott ska inte de bli liksom? det var allt för mig hejdå <3


Kommentarer
Postat av: Frida

gumman du låter så glad :) kul med roddan föresten <3

2009-03-26 @ 01:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0