onsdag

hallå hallå! hur mås det? jag tycker inte man ska klaga en dag som denna, det är ju värsta härliga vädret ute! det bara skriker vår i luften, härligt som satan! och vad gör jag hemma idag? jo alltså.. tanken var ju att jag skulle åka till västberga och klättra. vi har nämligen en idrottsdag idag, men vem sjutton pallar? för det första vet jag inte hur man åker till västberga, och för det andra ska vi bara klättra en timma, och det kostar 50 spenn, nej nej det orkar man ju inte. Så nu är jag klar för dagen, har till och med städat mitt rum, så nu blir mamma glad :) mamma och joel kommer hit halv tolv för att hämta lite saker, sen ska vi in till stan och luncha, och därefter ska jag hem till mormor, ska bli mysigt! ha en kanon dag gott fööölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0