onsdag

jag frågade min lillebror precis, kan vi inte sätta på oss tjocka vinterkläder och gå upp i skogen (precis vid våran tomt), och bara ha snöbollskrig eller nått. Han svarar tillbaka, före första är mina ytterkläder dyngsura, och sen måste jag börja göra mina läxor. borde det inte vara tvärtom? haha aja. jag var iallafall skit sugen på att gå ut i snön, men istället ska jag nog bara burra upp mig i soffan med mamma och snacka skit, såg också att hon satt med en kopp kaffe och mörkchoklad, så funderar på om jag inte ångar mig iallafall och kanske gör en kopp till mig också. får se. dagen har iaf varit OK, dock känt mig jäkligt seg och trött, men beror vell på att jag precis vart sjuk. sköt om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0