monday

EEY! allt bra med er? med mig är det coola bananer :D idag åkte vi till eriksdalsbadet med hr4 och det var skitkul! jag benji emilia och några fler stannade kvar typ två timmar efter att alla gått hem, så de va kul. efter att vi badat drog jag emilia benjamin och glen till ringen där vi tog en fika. sedan tvingade benjamin med mig och emilia mot t centralen, för han skulle kolla på nån keps. Sen lovade han också oss glass från montis, men vart det av? svar nej :( dumma benjamin. Efter ett tag tyckte inte jag och emilia att det var nå kul längre, så vi åkte hem. På bussen i sickla träffade jag Imran, och honom ser man inte mycket av nu för tiden, så det var kul att få träffa honom. Nu ikväll ska jag bara ta det lungt. man blir helt slut efter att man badat jööö!

och imorn bitti kommer min älskade pappa och syrrorna hem från thailand!
ska bli grymt kul att få träffa dom, och framförallt kul att se vad man har fått ;P


Här några bilder från thai för två år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0