min dag!

dagen har varit bra! de klart, eftersom jag fyller år :D på morgonen kom dom och sjöng för mig, såklart, och jag fick 1500:-, en midjekjol, två tshirts, ett par örhängen och ett presentkort på hennes. Pengarna är ett litet bidrag till min systemkamera som jag ska köpa efter att jag fått ihop pengar av alla i släkte och så. så de vart jag jätte glad för! tack mamma. Efter skolan åkte jag hem, sen kom jesper hit, vi har bara tagit det lungt och chillat haha. åt tacos med kyckling, och prinsesstårta till efterett. nu tror jag att jag alldeles straxt ska gå och sova, är så grymt jäkla trött! herrrååå



Kommentarer
Postat av: ..

Jag har hört att den där Jesper är en riktig hunk!

2009-03-12 @ 22:59:46
Postat av: Elin

Grattis :D

2009-03-12 @ 23:33:25
URL: http://elinonyourmind.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild lisa. Snygg-Lisa.

2009-03-26 @ 20:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0