måndag

shululu. allt bra? med mig är det faktist bättre. fast än kan jag inte säga att jag är frisk, oh nej, men både febern och halsen är mycket bättre. dock har hostan blivit värre, så det suger. så vad har jag gjort idag? gick upp vid tolv, och fram till nu har jag bara legat på soffan och kollat disney chanel, har verkligen varit döda program på tvn nu på morgonen. har fått i mig lite i magen också, så det är bra. haha ja juste, vill ni höra nått sjukt. Drömde äckligaste drömmen i natt. jag drömde att en tjej (lik samara i the ring) hängde i taket ovanför min säng, och bara stirrade på mig. jag kommer ihåg hur hon inte ville försvinna, utan hon bara hängde där och jag kunde inte ta mig ur sängen... när jag sedan "vaknade" (jag drömde vell fortfarande) så hade jag tydligen ringt pappa som bara låg en våning ovanför mig haha. jag hade tydligen låtit jätte chockad och bett han komma ner och kolla upp i mitt tak. haha så jäkla sjukt. där ser man vad febern kan ställa till med. jaja. nu ska jag upp och dricka honungsvatten, ger susen för halsen kan jag säga! hejddåpdådådåååååå

Inte det första man vill se när man spärrar upp ögonen...
nej fyfan, äcklig unge de där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0