Lördagens!

Kvällen vart så himla lyckad! Vi åkte in till riddardrottningen på riddarholmen, där hela släkten och många vänner var samlade. Till en början vart vi bjudna på bubbel, sedan vart det förrätt, varmrätt och dessert, alla rätter så jäkla goda! Under middagen satt man å snacka och hade det bara allmänt trevligt ;) Mamma fick jätte fina presenter, och jag också haha. Nej men morfar och Gun hade inte hunnit gett mig min present eftersom dom vart bortresta under min födelsedag, så fick presenten igår istället. Jag fick 600 kr och världens finaste friis & company morgonrock! Sen när mamma och några till skulle vidare ut och dansa, så åkte jag mot skarpnäck där jag mötte upp roddan. Och från att ha suttit på en fin båt och ätit grymma måltider, till att mötas av kvinbråk och polisbilar i skarpnäck, haha ja det var lite skillnad på stilar ;P

Idag gick vi upp vid sisådär halv elva. Och vi har nu duschat och gjort oss i ordning. Senare ska jag mot Bromma, sen vad kvällen har att bjuda på har jag ingen aning om :) TjaaoooOOoOOOOoo

Tack morfar :D sjukt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0