härlig dag idag

har varit en riktigt bra dag! humöret har varit på topp och ingenting har kännts negativt. riktigt härligt. fast en sak som man kanske bara måste sucka lite över, det är att vi nu under tre veckor ska hålla på med ett fördjupningsarbete inom svenska, och det krävs gaanska mycket arbete till det. men men, kl halv fem ska vi på visning som jag nämde, och det ska bli intressant att få se hur lägenheten ser ut "in real life", sen att den är helt nybyggd också ger ju bara massa plus! efter visningen kommer pappa och hämtar mig och oj vad jad jag har längtat efter honom, + alla andra i familjen för den delen!
Till er som inte hängt med riktigt, och kanske undrar varför i hela friden inte jag följde med till thailand. fick jag inte? eller ville jag inte? jo klart jag hade velat hänka på, men eftersom jag går hotell resturang så skulle en vecka till ha rykt från skolan, och det beror på att direkt efter att jag skulle kommit hem från resan så skulle jag då vara tvungen att ta "feses prov" = bajsprov och kolla om jag hade fått nån sjukdom/bakterie. skulle jag då ha det får jag alltså inte vistas i skolan. och att vara borta tre veckor i streck från plugget, nej det har jag inte råd med, och framförallt inte när jag ligger efter i en del saker. Så alltså, eftersom jag inte kunde följa med nu till thailand får jag en resa till turkiet i sommar med min kära pojkvän, och det är inte illa pinkat eller hur?

en bild på mig och amanda!

Kommentarer
Postat av: amaanda

vi är så söta! hahah

2009-03-31 @ 19:37:53
URL: http://amandabillerot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0