fredagen

fredagen vart väldigt lyckad. om ni frågar mig. vi var ju som sagt hos david, och det var mycket trevligt folk. vart ganska livat och så haha, men kul hade vi. var hemma någon gång vid halv tre, och då kännde jag bara hur min hals ville explodera. och under natten fick jag inte alls mycket sömn. skulle tro att jag vaknade vid vart 30 minut, pga att jag hade så ont i min hals. gick inte upp först vid kvart i två idag, och då var halsen inge vidare bättre. jag har inte haft någon röst under dagen, har nog aldrig vart så hes i hela mitt liv. förmodeligen är det halsfluss, så kl 20:15 ska jag och pappa åka in till nacka närsjukhus och kolla vad det är jag har fått för nått, och förmodligen får jag hämta ut penecelin. så det här suger med andra ord. hoppas ni mår bra och ha en riktigt nice lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0