en lugn dag

idag har jag bara tagit det lungt. jag morsan och dante var ute förut på en promenad och gick samtidigt och handlade. nu har vi precis ätit, och jag sitter och kollar igenom gamla bilder och fotoalbum från dagis tiderna haha. åh vilka minnen som kommer fram. Det är vell mysko, ibland kommer man inte ihåg vad man käka för nått i skolan, men sen saker som händer för sisådär 12 år sen, ja det minns man. jag gick nämligen på sicklasytrand dagiset i sickla, och då hade jag en bästakompis som hette nichole, och vi dansade typ heeela tiden. Kommer ihåg när vi typ var 7 bast och dansade till lili och susie hemma hos henne haha! fan va vi älskade den låten! :p nu garvar man ju bara åt den. för man kan inte säga att den INTE är töntig haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0