Tired

Idag har varit en bra dag. Dock har jag varit väldigt trött, trots mina 13 timmars sömn inatt. Tog en massa fina bilder från avslutningen, men av nån mysko anledning så går dom inte att lägga in här på bloggen, får prova imorgon igen. Imorn ska jag på ännu en skolavslutning, på magdas. Efter den ska vi åka till grön lund med familjen, ska bli riktigt roligt för var evigheter sen jag var där. Älskling ska också med, och givetvis så hänger kameran med :D

Kom också att tänka på en sak. Jag saknar min mormor riktigt mycket. Måste ta och träffa henne snart, och eftersom att jag har sommarlov nu så hoppas jag att det blir ganska snart. Och eftersom att jag vet att du läser min blogg så lär du nog se detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0