rain

godmorgon solstrålar! Kan nämna lite kort om gårdagen till en början. Vi åkte ju som sagt till gröna lund. i spöregnet. typiskt. trots det pissiga vädret hade vi roligt endå. Åkte insane säkert åtta gånger haha. Den va så häftig! Kom hem runt 18.30, och då var jag ganska så blöt, + att jag hade ca 15 min till samling. Fick ta en snabb dusch, byta om och sedan åka ner till ip. Mötte Djurö, vann med 8-0(?) nått sånt. Skit dåliga! Efter matchen åkte jag och älskling hem till mig, kollade lite film sedan sängen. Snacka om att jag var trött.
Men över till idag. Har precis duschat och klätt på mig, ska in till stan och ta en fika med sara. Ska bli jätte mysigt att träffa henne, för det var typ hundra år sen. En vän som är riktigt saknad om jag ska vara ärlig. vad kvällen har att erbjuda har jag ingen aning om, sover förmodligen hos roddan. Ha en riktigt bra dag.

Jag och sara för ungefär tre år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0