Stek hemma istället!

haha. Elin och jag drog aldrig till hellas, vilket vi hade planerat. För båda var skit trötta i morse, så klockan hann typ bli 12, och eftersom att vi ska vara inne på djurgården ikväll klockan fem så kännde vi att det vart lite tight. Så jag har stekt här hemma idag istället. Har nu legat en ½ timme och pressat i solen, och snacka om att solen tar! Funderar på om jag kanske borde ta en dusch snart, och kanske plocka lite på rummet samt fixa iordning mig lite smått? har fått tillräckligt av sol nu känner. Jaja whatever, borde kanske ta och ringa elin också och planera när vi ska åka och lite så. Simma LuuuUUuuungt!! !!!!! !!!

Har fått grymt mycket färg. yeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0