rain...

Kanske inte den populäraste dagen hittils. Regn precis hela dagen lång. tråkigt som satan. På morgonen runt 10 åkte jag in till mammas jobb. åt lunch där, och drack kaffe. Efter det så åkte jag in till skolan, riktigt ovärt (!!!), för hade bara en halv svenska lektion utav tre lektioner. juste, var tvungen att gå upp och prata med rekorn också. För tydligen så hade min ansökan om valet till åk 2 inte registrerats av någon konstig anledning. men det löste sig. tur för dom!
Efter plugget åkte jag raka vägen hem till pojkvännen, och vi har sedan jag kom hit bara softat. Strömmen gick också. typ i sådär i 20 min, mitt i ett sex and the city avsnitt. perfa. Snart blir det falukorv & makaroner, hur gott som helst. hejdå

en snubbe jag är uppvuxen med. ted gärdestad. spelades alltid på bandspelaren på väg till dagiset, på landet och på kvällarna. har alltid älskat ted. hans låtar går inte att beskriva med ord!

 

Idag har inte varit en bra dag. inte för min del. har varit mycket blandade känslor som gått upp och ner. det är mycket som händer just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0