okej då..

Jag avslöjar mig. Vi ska till Mallis, Cala Mayor. Så tänk extra mycket på mig när jag ligger där på stranden med hela 30 grader i skuggan och bara njuuter. Ska bli hur härligt som helst. Och juste, jag och roddan åker med hans mamma och brorsa också. För det var bara under denna vecka som roddans mamma kunde åka, och då bestämmde vi att vi lika gärna kunde åka med dom. men vad gör de? Jag och älskling har egen lägenhet så det kommer bli nice.

lite bilder på hotellet!
Visa stora bilder
Visa stora bilder
Visa stora bilder
Visa stora bilder

Helt ok va? Inte världens största pool men vad gör det när man bor på ett hotell precis på stranden? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0