midsommar helgen.

nu under midsommar har jag varit på öregrund hos ida! Vi har haft jätte mysigt med massa trevliga människor, roliga lekar + god mat och dricka! Stannade ytterligare en dag eftersom vädret höll i sig. Familjen var också med, men det var urkul endå. För en stund sen vart jag avsläppt här hos älsklingen, och oj så jag har saknat honom. Ska krama sönder honom nu när han kommit ut ur duschen! jajjemensan. Borta bra med hemma alltid bäst!

Nu när jag äntligen är hemma så hoppas jag få träffa bland annat amanda, elin, jossan, sara ja alla! Elin har väll alltid nått på gång så får ringa henne imorn eller så :) Ha det bra hörrni, och bilder kommer typ imorn. Lovar! :)


Kommentarer
Postat av: lin

Håller med! Vi måste ses snart :)

2009-06-21 @ 15:51:53
URL: http://elinthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0