Lista

Elin somnade haha. var därför hon inte svarade. haha sömntuta eller vad? Nåväl, vi bestämde att vi skulle dra till stranden imorgon och steka. Ska bli underbart!

ANVÄNDER DU:

Mascara? Ja
Kajal? Nej
Foundation? Inte på sommarn
Läppstift? Ibland så
Läppglans? Sällan. Mest lypsyl
Plattar håret varje dag? Inte Varje dag
Parfym? yes baby

HAR DU:
Mobbat någon? Mobbat och mobbat.. retas har vi väll alla gjort. inte under långa perioder hihi
Kompisar som är lika i sättet som du själv? Oja
Killkompisar? klart !!!
Tjejkompisar? Aaa
Bästa kompisar? Har många bra
Har du msn? Ja
Har du lunarstorm? Nej!
Har du bilddagboken? Nej
Har du playahead? Nej

BRUKAR DU:
Bli sur för ingenting? kan väll hända
Skratta åt ingenting? haha om jag gör
Gråta minst en gång i veckan? Gråter väldigt sällan
Skrattar när någon ramlar? Om det ser kul ut, ja hehe
Skratta så tårarna rinner? Om något är galet skoj
Ha sudd krig på lektionerna? Går inte länge *buhu*

ÖVRIGT:
Har du pojkvän? Två underbara år med Rodney
Vad ska du göra ikväll? Skulle vart med thorsellan med hon somna haha. så det blir att ta det lungt istället :)
Är du ofta seriös? Om jag vill så
Gillar du att kramas? Bamsekramar!
Gillar du att pussas? mm :)
Hur många biologiska syskon har du? Inga
Har du utlänska föräldrar Nep
Saknar du någon? Många
Mjukisbyxor eller jeans? Jeans!
Bada eller sola? Sola sig svettig och sen ett dopp i poolen. de e nice!
Har du fräknar? Inte en enda
Favorit godis? choklad såklart
Anser du att du är stark? Ja ;D
Är du kittlig? OM jag är
Har du en digital kamera? nikon d60
Vad har du på dig nu? Blåa jeans, svart linne och stickad lång kofta
Hur mår du? Lite uttråkad men endå BRA
Vart har du ont ? Ingenstans
Vem vet mest om dig? roddan och amanda skulle jag tro!
Tänker du gifta dig? Min dröm. ett riktigt fint bröllop vill jag ha hihi
Är du förlovad ? har en ring med roddan men ingen förlovningsring.
Har du pussat någon den här månaden? Ja
Längd? 1.73
Vikt? 55
Ögonfärg? gröna
Hårfärg? Ljusbrunt
Skostorlek? 37
Favoritfärg? Vit, svart, korall, lila, beage(?)

Kommentarer
Postat av: RODD

Hej älskling! skulle bara säga att ja drar o fiskar kl 6 på morgonen till typ 11-12, så kan inte du ringa mig när du ser detta? Tänkte om du ville göra ngt kanske kolla hur de blir med resan och så! skriver här för att det är rätt så sent :P

ÄLSKAR DIG

2009-06-23 @ 03:56:00
URL: http://jagskafiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0