klockren dag!

Jag Elin Carro och Sara Ståhl drog ju som sagt till flaten. Det var underbart! Vi slog oss ner på bryggan och smetade på oss morotsolja, åt persikor och jordgubbar och lyssnade på musik. Kunde nog inte bli bättre. Efter ett tag kom det massa snorungar som hoppade hej vilt vilket ledde till att vi bytte plats till stranden istället. Där var det betydligt lugnare. Dock stannade inte carro och sara så värst länge, för båda två var tvungna att åka iväg. Men jag och elin stannade självklart kvar och vi hade det himla mysigt. Låg och snackade om typ allt, spelade kort och "badade", haha elin fattar. En kanon dag med andra ord. Ikväll ska jag till älskling, vi ska fortsätta kolla resor. kram på er! bilder kommer.

Sorry om det tar tid med alla bilder. men sladden är ju självklart hos pappa när jag är hos mamma. men det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0