ingen bra början på lovet

Nej verkligen inte. För det första så slutar alla andra skolor nu på torsdag och fredag, så alla är liksom i skolan. skit trist. Och för det andra skulle man kunna tro att det vore höst ute. vart tog sommaren vägen. Okej, sommaren har ju för sjutton precis börjat, men när man nu så länge har gått och längtat så kommer den inte. Den kommer, får vi hoppas!
Men vad händer idag då? Skulle egentligen ha åkt till farsta centrum med cissi, men det passade inte så bra idag insåg jag eftersom jag ska passa brorsan efter att han slutat skolan. Får ta det en annan dag gumman! Sen ikväll är det träning också, och under tiden jag tränar kommer min älskling hit och passar brosan. Gulligt va? Juste, har lite ångest över vad jag ska laga för käk till oss ikväll. Några tips? ärsch, jag som är mäster kock borde väll inte har några som helst problem med det haha.

1. Lite foundation under ögonen så man inte ser så
himla trött ut. Max factor age renew är den bästa tycker jag.
Jag har lyckats hitta exakt samma färg som min egen hudfärg. (80 bronze)


2. Lite bronzing powder som är snyggast på sommaren.
The body shops egna, 02. Riktigt bra!


3. Mascara, the colossal volum express från maybelline ny
eller aco mascara med brun färg. båda skit bra!
Lipbutter från the body shop, pink grape fruit.



För ett tag sen så var det en tjej som frågade ifall jag kunde visa någon gång hur jag sminkar mig, och vilka smink produkter jag använder. Varför inte liksom. Så här visar tre steg hur jag sminkar mig. Tror faktist inte att jag sminkar mig så speciellt, så som alla andra skulle jag tro :)


Kommentarer
Postat av: johanna

snyggt! du har ju sjukt fin hy, ser ju ut som du har foundation i ansiktet också! :O lyllos!

2009-06-09 @ 14:33:08
Postat av: lisa

tack så jätte mycket! Jo hyn är något som jag faktist är väldigt nöjd med. faktist har jag ingen foundation på bilden :)

2009-06-09 @ 18:42:55
URL: http://braner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0