en dag på stan (i värmen)

Gick upp vid halv nio imorse. Då gjorde jag mig iordning lite snabbt, sedan upp till mamma för att packa. Blev alldeles för mycket kläder, men lika bra för jag tycker aldrig man vet vad man ska ha med sig hehe. Efter att ha packat resväska och handbagage så begav jag mig in till stan för att käka lunch med mamma, var skit jobbigt att dra iväg sen för jag och min mamma står så oerhört nära varrandra så det kommer blir jobbigt att åka iväg. gud vad töntigt det där lät men så är det haha. kommer sakna alla andra såklart, som pappa och syskonen. Men ska bli otroligt skönt att få komma bort lite. hur som helst, efter lunchen tog jag en sväng på stan och gick i affärer. Kom därifrån med två klänningar + en ursöt tunika. Vid slussen träffade jag nettan och hennes vän (som var med och grillade igår). Ikväll ska jag grilla med pappa och alla, sen iväg till älskling. Ett långt inlägg vart det, men återkommer senare om vart jag ska nånstans :) .

hit ska vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0