call med the clown!

hej solstrålar. Passar ju ganska bra att att säga idag eftersom vädret varit på våran sida idag också, underbart! Att vara ledare idag har bara varit riktigt roligt men också kämpigt och tråkigt. Har en unge i gruppen, skit jobbig på alla sätt och vis, olydig, kaxig som bara den, en riktig "tuffing" med andra ord. Juste han gav mig en örfil idag, för att han inte fick rita på bollen mitt under en övning. Jädrans unge, där fick jag nog haha. Han fick en rejäl utskällning av både mig och cissi, och nu har cissi (lagledaren) ringt hem till hans föräldrar. för sånt passar sig inte, inte på en fotbollsskola! hur som helst, känns som om jag och Robin och varit ganska så slappa idag, får ändra på det tills imorn eller? haha. Nu ikväll ska jag baara ta det lungt. man blir helt slut efter en sån här dag i solen + 217 ungar på det. Juste, har bränt mig på kinder och näsa, ur tjusigt. Kalla mig clownen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0