A lot of kids!

Tjenare! Idag har varit en toppen dag. Är tränare på ältas fotbollsskola nu under fyra dagar, och idag har jag tillsammans med cissi tobbe.o och sebbe varit ledare för pojar-01. Dom var verkligen urgulliga, dock väldigt busiga och vissa verkligen skit jobbiga, haha. men för det mesta har vi bara haft roligt. Vi har spelat en massa fotboll, ätit på älta skola, käkat mellis, skrattat och busat runt. Skit skojjigt. Imorn är en ny dag, och ikväll ska jag sätta mig ner och få ihop några övningar till morgondagen! Imorn hoppas vi på bättre väder och massa massa sol. Kanske inte så det blir, men bara det inte regnar, vilket det gjorde lite idag. Vi hörs ;D

en gammal bild på mig. lite töff sådär.

Kommentarer
Postat av: elin

Lisa fisen!!! söt som vanligt

2009-06-18 @ 16:26:33
URL: http://elinthorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0