Tired

sho bre! Igårkväll tog jag och älskling oss en liten kvälls promenix. Vi träffade cissimjao, och imran. Jag cissimjao och roddan gick till ip för att kolla jespers träning. Ganska boring, så vi drog hem och kollade film, jag och roddan alltså. Vi såg min favoritfilm cast away. Så himla himla bra! Men över till idag då. Roddan drog hem för ett tag sen, och jag tänkte passa på att duscka och sådär. Sen vad dagen har att erbjuda har jag ingen som helst aning om. Träffar någon kompis kanske? Åka in till stan? Ärsch, får se lite senare. Jag är fortfarande helt slut efter gothia, Och fortfarande så jäkla besviken på stället vi bodde på. Kan ta det en annan gång vad som verkligen hände på skolan, usch vilket jävla område :S

bli brunett/svart hårig igen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0