time to bed

Idag har varit en lung, men bra dag. Var ju som sagt uppe hos mamma förut och det var verkligen mysigt, speciellt att veta att hon är hemma igen. Ni kanske undrar från förra inlägget vart jag ska nånstans imorgon bitti? Jo kära vänner, jag och min familj + mina farbröder och deras familjer, mina älskade kusiner, farmor och farfar med flera ska åka på en dagskryssning till Åland. Färjan går kvart i åtta imorgon bitti, och då bjuds det på "havs frukost", och framåt lunch bir det buffé. Ska bli jätte roligt faktist. Sen klockan 19:00 anländer båten igen till stockholm, och då ska jag och älskling hem till mamma :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är :D

2009-07-26 @ 22:01:44
URL: http://mariaelisabeths.blogg.sea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0