Nu jävlar kommer ni få se bilder

Hej och godmorgon. Kryssningen igår var rolig! As mysigt att bara få umgås med familj och släkt. Tror nog att jag behövde det. Få komma bort en hel dag och få vara med ens engna kött och blod, personer som man vet alltid finns där i alla lägen - ens familj. Men vad händer idag då? Just nu vet jag faktist inte. Kanske åker in till stan lite senare, pridefestivalen är ju i fullgång nu :) kunde kanske vara lite roligt sådär. Nej nu ska jag inte skriva mer, Njut istället av dom här fina bilderna, bara från denna vecka!

Grillkväll hemma hos elin Christer och Billy

Snygg-elin

christer och billy försöker med någon pose

StorErik

Nanette och jag.

Christer Billy och fina jossan

Nettan och Rosanna

Elin <3 Christer
'
Elin och Sophie

Cias 40års fest Massa god mat!

Under partytälten

Grannpojken. Sötast

Bröder till döden. Morbror Roger och pappa

Kusin Sara och hennes pojkvän Chris

Lilla söta Kajsa.

Sandras lillebror Mio. Fin bild va?

Ålandskryssningen Här kusin sara vid frukostbuffén

Vera och Sara

Jag ute på däck

Roger och Vera

Fin bild på Veronica

Kusiner

Det vart en jätte fin dag ute på havet

Jag står och njuter i solen

Jag igen. Fin bild va?

Sara <3


Pappa och morbror. Bira bira bira

Linda och Jag uppe på däck. Skönt var det

Vera och jag sitter ute i solen och snackar

Jag kan säga att det blåste riktigt jäkla ordentligt där uppe

haha kolla veras frilla

I taxfree´n doftade vi på parfymer och testade smink, men vi testade också
fula glasögon haha.

Vid baren. Pappa och Roger spelade rolette bland annat.


Fler bilder kommer så småning om. Men här har ni några att kolla på så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0