new shoes

Idag åkte jag mamma och brorsan iväg till Sickla galleria, för att hämta ut min mobil. Så nu har jag tillbaka den, med gamla nummret, inte det jag haft nu ett ganska bra tag! Så nu vet ni det. Vi har även kollat runt lite, och fikat. Vi åt färska fullkorns baguetter med ost skinka tomat paprika, ja med allt möjligt gått på. Innan vi for hem tog vi en runda på willys för att handla lite käk. Ikväll blir det hemagjorda fetaostfylla pannbiffar med pasta och avokadosallad. hur gått låter inte det liksom?

Kilklackar är liksom så.. snyggt !!!!!! Älskar dom.



Kommentarer
Postat av: Johanna!

hej, jag undrar bara lite över det här med att man är lång och har högklackat! jag själv tycker det är skitsnyggt verkligen.. men jag är väl ca 172 och tycker detär skit jobbigt att gå med det för då blir ja ju över 180! hur känner du över det? du är väl också runt 170? =)

2009-07-28 @ 19:43:00
Postat av: Lisa

Hej johanna! Jag tycker verkligen det är sjukt snyggt när man är lång och har höga klackar på sig. Själv är jag 1.74 och blir väldigt lång, men jag tycker bara det är snyggt :) Kan ibland precis som du också känna att man blir väldigt lång (i mitt fall för att jag är ganska smal). men men, klackar är grymt!

2009-07-28 @ 20:24:26
URL: http://braner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0