middag hos mamma

Har precis ätit en ur god middag med mamma och brorsan. Vi åt kyckling med cocosmjölk och soja, wook grönsaker, pasta och stark sås. Hur gott som helst var det. Mamma har berättat lite om utlandsresan också, och oj vad härligt dom verkar ha haft det! Nu ska vi alldeles straxt dricka kaffa och äta lite choklad, sen måste jag hem till pappa ikväll för imorgon bitti drar vi iväg vid halv sju. Vart vi ska nånstans berättar jag senare !

Ta här en liten titt på mitt (förhoppningsvis) nybliva höst och helgjobb! Min granne Tim jobbar där tillsammans med hans syrra, och han kunde typ garanterat fixa jobb till mig där nu i höst. Tydligen arrangeras väldigt många fester där, typ 40 års fester osv, och då behöver dom så mycket hjälp dom kan få, och jag tackar verkligen inte nej till detta jobb! Kolla stället!  http://www.loginn.se/loginn.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0