king of music

Träningen var rolig idag. Dock var jag jäkligt seg i kroppen. Men annars gick det bra. Himlen öppnade sig verkligen där ett tag, och det såg ut som om vi hade hoppat i sjön helt ärligt, vi var dyngsura. Var roligt att träffa alla och så igen, dock var vi inte så värsta många men iallafall. På väg hem gjorde jag sellis med Cissi, har saknar den korven faktist. Så imorgon ska jag med henne in till stan för att träffa baba och emma. Ska bli super kul!



vad jag jag annars då, just nu? Kollar på michael jackssons minnes stund på tv. Blir nästan tårögd av alla tal som hans nära och kära läser upp, som hela världen sitter och lyssnar på. Det känns mäktigt, för jag gillade michael grovt! Hans musik har jag lyssnat på väldigt länge, och för mig var han ett geni. Tycker det är skit tråkigt att han helt plötsligt dog, men hans musik kommer leva vidare, och finnas kvar förevigt. rest in peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0