känns nästan konstigt

vet ni. Det enda jag sitter och tänker på är mallorca. Det känns nästan konstigt, har en klump i magen utav att vara hemma i sverige igen. Där nere tog man dagarna precis som dom kom, man kunde slappna av och njuta av att veta att man inte hade något alls planerat. Vi bara fanns där. Och efter att ha varit med den man älskar, dygnet runt i en veckas tid, så känns han plötsligt så himla långt borta, just för att han inte är här just nu. Låter kanske konstigt att säga att jag redan saknar honom, men det gör jag. Älskling du vet hur mycket jag älskar dig. Vi har gått igenom saker, jobbiga perioder, och allt detta har fått mig att förstå att det endast är dig jag vill leva mitt liv med. föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0