hemma hos prinsen

Måste bara säga att jag och älskling har haft det himla mysigt idag. På morgonen tog vi ett varmt bad med lite badoljor och skum, + att jag fick massage. hur härligt var inte det då? nu har vi precis varit på video och hyrt film och kirrat lite godis. Bröllops duellen ska vi se, ska tydligen vara skit rolig. Mamma ringde precis också och sa att carola hade klipptid till mig klockan halv tre imorgon. Vad jag ska göra tänker jag inte berätta, utan tar bilder efteråt och lägger ut här på bloggen. cant wait! nej nu ska det mysas med prisen. Ska försöka spendera varenda sekund tillsammans med honom nu innan jag drar till göteborg på söndag. har redan seperations ångest :(

finner inga ord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0