fredag

Min morgon började med att jag snabbt som attan var tvungen att gå till konsum, för att köpa en viss sak som vi tjejjer tyvärr är tvungna att köpa. Men men. Pappa ringde också nyss, om en sak angående min farmor. Riktigt tråkigt verkligen, men får hålla tummarna för henne. Ni som inte hört historien om min farmor kan få veta den nu. Jag var jätte mycket hos min farmor som liten, dock var det så himla länge sen att jag knappt har några minnen med henne. Pappa och farmor började bråka vilket ledde till dom tappade kontakten helt. Och så har det varit i alla år. Sen när det händer en sån här allvarlig sak så är det svårt att bli ledsen, svårt att ta till det som hänt, eftersom jag inte känner min riktiga farmor. Har träffat henne en gång sedan pappa och hon sa upp kontakten, men det var säkert 7 år sedan. Så så är det med de. idag ska jag som sagt klippa mig så bilder dyker upp sen.







1. jag och älskling tog ett bad med lite tända ljus vid sidan, 2. Sedan målade jag naglarna, i rött, 3. Målade även tånissarna, 4. Lite egobilder fick jag också med, där ser ni bild på ny skjortklänning!.

Kommentarer
Postat av: elin

Fan va snygg du e Lisa! Blir ju avundsjuk hära.. :P

2009-07-10 @ 14:42:35
URL: http://elinthorsell.blogg.se/
Postat av: ...

Din blogg är verkligen jättebra, fortsatt som du gör :D

och du är ju verkligen jättesört på alla bilder:)

ha en underbar sommar :)

2009-07-10 @ 17:41:22
Postat av: lisa

haha! Ska du säga snyggelin! :) hur snygg är inte du på en skala då..

2009-07-10 @ 19:33:49
URL: http://braner.blogg.se/
Postat av: lisa

Till anonym: ha en bra sommar du med! Tack =)

2009-07-10 @ 19:34:14
URL: http://braner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0